Jarosław RuszkiewiczTen blog znajduje się w serwisie niepodległy.pl
Dowiedz się więcej.
 

« niepodległy.pl
podobna tematyka
IV rewolucja przemysłowa (Świat)
 strona główna działy tagi o autorze szukaj 
Polska2021.01.06 09:56 10:57

niepoprawni.pl

 

Dlaczego należy omijać szerokim łukiem?

 

Tzw. "pandemia" pokazuje wyraźnie, że do walki o dyktaturę globalną wprzęgnięto nawet mało znaczące strony jak wspomniana w tytule.


 

Nielegalnie przejęta (czytaj zajumana) przez jednego z założycieli strona była kiedyś miejscem gdzie można było, choć w ograniczony sposób, wymieniać się poglądami. Właśnie takimi "niepoprawnymi". To jednak brutalnie skończyło się wraz z wrogim przejęciem przez niejakiego Gawriona. 

To był bodajże rok 2013, jeśli dobrze pamiętam, Polacy zaczynali być zmęczeni rządami koalicji PO PSL bo wyszło to co wychodzi zawsze czyli arogancja władzy coraz mniej liczącej się z obywatelami. Do tego rozsiewane przez szykujący się do przejęcia władzy PiS plotki o rzekomych aferach i przekrętach. Piszę celowo "rzekomych" bo po buńczucznych zapowiedziach programu cela+ cele zostały puste a największym sukcesem pisowskiego wymiaru "sprawiedliwości" było bezprawne przetrzymywanie w areszcie byłego posła Samoobrony Mateusza Piskorskiego. I nawet w tym przypadku pełna klapa - oskarżony o działalność agenturalną na rzecz Rosji i Chin M.Piskorski czekał na formalne zarzuty 3 lata w więzieniu. I nie doczekał się.
Jednak, żeby dojść do władzy, PiS potrzebował "wszystkich rąk na pokładzie". "Strefa Wolnego Słowa" kawalera orderu ukraińskiej bezpieki Sakiewicza potrzebowała wsparcia do zagospodarowania dość ważnego segmentu opinii publicznej czyli blogerów i komentatorów. Jestem przekonany, że to było prawdziwym powodem "zajumania" portalu przez spolegliwego Gawriona.
Gdy tam się zajrzy to natychmiast rzuca się w oczy grafika - wszelkie odcienie błękitu, jakby żywcem ściągnięte z izraelskiej flagi. Jedynym "polskim" elementem jest umieszczony obok logo obrazek ptaszka mającego symbolizować godło Polski, taka krzyżówka kurczaka z wroną z przekrzywioną koroną, która bardziej przypomina beretke menela. Tylko jeszcze peta w gębie brak. Jawna, bezczelna szydera z polskiego symbolu narodowego.

Strona stała się z "niepoprawnej" "poprawna", jawnie pisowska i syjonistyczna. Wycięci zostali wszyscy, którzy byli w stanie jeszcze zachować krytyczne, "niepoprawne" myślenie". Jak łatwo się domyśleć notowania strony poszybowały w dół. Strona stała się zwykłym partyjnym ściekiem gdzie zawsze znajdują przytulisko trolle wyrzucone z innych portali.
Sam Gawrion dumny jest z wymyślonego ponoć przez niego systemu administrowania - "AIM(S) - Artificial, Intelligent Moderation (System) © Gawrion". Ten "inteligentny" system polega w skrócie na tym, że władze posiada grupka najgłupszych trolli, którzy odpowiednio oceniając komentarze powodują ich ukrycie. Ta banda najgorszej swołoczy spełnia także inne "pożyteczne" zadania, np donoszenie do tzw "organów panstwa" na wszystkich, ktorzk wg pisowskiego pkt widzenia "działają na szkodę panstwa".


W rzeczywistości to nie Gawrion wymyślił ten system nadzoru, to pomysł Niemców stosowany w obozach koncentracyjnych gdzie spośród więźniów, głównie żydów, werbowano największe swołocze, uzbrajano ich w pały a oni za szansę przeżycia katowali współwięźniów. Na "niepoprawni" ta zasada funkcjonuje w najlepsze a Gawrion, jak kiedyś SSman w KL nie musi sobie sam brudzić rąk bo to "społeczność" (czyt. Kapo) "źle ocenili treści".

Ostatnio portalik Gawriona stanął w pierwszym szeregu walki o "wyszczepienie" polskich gojów. Każda dyskusja krytyczna jest usuwana, cytowane opinie naukowców chowane do piwnicy. Wczoraj jeden z najdłuższych stażem blogerów został usunięty bo ośmielił się przytoczyć wypowiedź prof. Zielińskiego, wybitnego fachowca w temacie.
Sam Gawrion poszedł jeszcze dalej niż Kaczyński, który podzielił Polaków na "lepszy i gorszy sort". Gawrion, który okazał się być wybitnym ekspertem od genetyki i wirusologi nazwał tych szczepionko-sceptycznych "szurami, kretynami i łajdakami" mimo, że jak sam wyznał nie ma zamiaru się szczepić...
Akcja "wyszczepienie" Polaków idzie opornie więc znowu "wszystkie ręce na pokład". Nachalna, gebbelsowska propaganda w mediach, ustawki z celebrytami, którzy "biją się" o zastrzyk mogą nie wystarczyć więc wypuszczono na media społecznościowe sfory płatnych trolli. Gawrion znowu dostał szansę i możliwość zarobienia kilku srebrników.

Teraz rozumiecie dlaczego należy omijać "niepoprawni".pl szerokim łukiem?

 

 
2078 odsłon  średnio 4 (4 głosy)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować   
Tagi: Manipulacja inżynieria społeczna, propaganda.
Re: niepoprawni.pl 
trybeus, 2021.01.06 o 11:26
Tak było... :))

i zapisałem sobie ten bezcenny komentarz

"Od kilkunastu lat występuję pod tym samym nickiem w necie i jest on wiele więcej warty niż moje imię, nazwisko czy tytuły naukowe."

Wygląda na to, że nick "Gawrion" to nasze wspólne dobro narodowe :))))
Tylu głupków tam jest i nikt nie spytał kim w ogóle jest i skąd pisze...wszystkie "niepoprawne" barany polecą się szczepić, bo tak im doradził Gawrion :)))...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
Jarosław Ruszkiewicz, 2021.01.06 o 11:44
No było...
Zacząłem tam pisać nawet chyba przed Tobą więc trochę wiedzy mam.
W sumie to sam dostarczyłem trochę "kadr" Gawrionowi. Niektórych jeszcze boli doopa :)

Gawrion, mimo tego, że chce uchodzić za "mędrca" to zwykły funkcyjny cieć z inteligencją przeciętnego sekretarza powiatowego PZPR. Jego szczęście, że rzadko się odzywa bo jak tylko się odezwie to pełna kompromitacja i smród. Dlatego musi otaczać się głupszymi od siebie choć to nie jest łatwe :)
Jełopy myślą, że są "anonimowi"...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
Wican, 2021.01.06 o 13:15
+prawy.pl

Może pójść lawina teraz. A niepoprawni? 2 czy 3 razy tam zajrzałem. Nic ciekawego. Nua. Bardziej prostacka wersja merdiów Sakevycza
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
Jarosław Ruszkiewicz, 2021.01.06 o 13:50
Słyszałem!
Jeszcze wyjdzie na to, że "nadzwyczajna kasta" uratuje dla nas Polskę...
Zastanawiam się czy jutro nie otworzyć lokalu, który mi ci bandyci kazali zamknąć?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
miarka, 2021.01.06 o 15:44
Znam ten portal, przyznaję w pełni rację.
- Byłem tam jeszcze przed rządami Gawriona. Też było paru nieciekawych, ale ogólnie to był dobry portal. Z systemem pałkarskiego niszczenia niepoprawnych stoczyłem wielką batalię, zyskałem uznanie i dali mi spokój, zyskałem nawet wysoką range, choć trolle nie ustawali.
Zacząłem za to pisać równolegle na Neonie, to zwiększyło ich agresję, więc i całkiem się zniechęciłem (nawet już zapomniałem hasła do logowania).
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
Jarosław Ruszkiewicz, 2021.01.06 o 16:06
Kopanie się z trollami nie ma większego sensu. Niepotrzebnie traci się czas i energię, którą można spożytkować na coś pożytecznego.
To w sumie śmieszne, biedne ludziki, którzy szukają tam czegoś, czego nie doświadczyli w życiu realnym. Stąd m.in ta działalność w grupie. Jak ktoś nie ma przyjaciół w realu to szuka gdzie indziej. W sumie to mi ich trochę szkoda. Ale tylko trochę :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
interesariusz, 2021.01.06 o 17:16
Akurat ta angolska nazwa moderacji jest całkiem sensowna, a mogłaby przecież nie być.

Każdy pisze jako politruk, nie ukrywajmy naszych aspiracji,

unikanie "trolii" (czy to adekwatna nazwa) jest oddaniem pola bez walki,

trzeba mieć więcej dowcipu od gagatka.

A tak na marginesie, zdumiewa mnie dyskusja w marginalnym temacie. Ot, wychodzi na wierzch pieniacza Polska.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
miarka, 2021.01.06 o 17:29
"Akurat ta angolska nazwa moderacji jest całkiem sensowna, a mogłaby przecież nie być".
Sensowność nie wynika z "litery nazwy" a z jej treści duchowej, a więc i intencji i praktyki w drodze do celu duchowego.

Najgorszą zaś zarazą jest praktyka w rozumieniu egzekucji litery prawa jakie by ono nie było, w tym dalekiego od idei prawa, co znaczy prawo sprawiedliwe i służące celom sprawiedliwości, w tym wartości ludzkich, zwłaszcza moralności.

System automatycznej moderacji na niepoprawnych.pl to koszmar najgorszy - on tu jest wyłącznie w służbie programiście i jego zleceniodawcom.
Jest jak glina-robot zaprogramowany na zabijanie podejrzanych.
A jego programiście to wcale nie przeszkadza.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
interesariusz, 2021.01.06 o 17:35
sensowność nazwy nie jest tożsama z sensownością działania,

ponadto, ja miałem na myśli sensowność językową, a nie funkcjonalną.

Nie przypominam sobie, abym kiedykolwiek zajrzał na niepoprawnych, mimo, że na neonie wielu robiło im reklamę, zapewne niezamierzoną.

Natomiast twoja krytyka jest w istocie krytyką demokracji, której ukoronowaniem jest przecież samosąd.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
Jarosław Ruszkiewicz, 2021.01.06 o 17:39
//Nie przypominam sobie, abym kiedykolwiek zajrzał na niepoprawnych, //
To zajrzyj a potem się wypowiadaj.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
interesariusz, 2021.01.06 o 17:54
Widzę, że strofujesz jak niepoprawny
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
miarka, 2021.01.06 o 19:19
"Natomiast twoja krytyka jest w istocie krytyką demokracji, której ukoronowaniem jest przecież samosąd".

Nie rozśmieszaj mnie. Ja nawet nie myślę o oligarchiczno-republikańsko-socjalistyczno-prawniczo-satanistycznej parodii demokracji która jest zdolna do dokonywania samosądów.

To co piszesz jest zupełnie niezgodne z ideą demokracji która jest wewnętrzną sprawą sprawiedliwości. Nie ingeruje w sprawy moralności, przeciwnie - wspiera to co służy życiu.
Najważniejsze w niej jest działanie oddolne, służebne, konstruktywne.
Jest z nią najgłębiej sprzeczne dokonywanie odgórnych osądów, ani wyroków z tej racji.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
interesariusz, 2021.01.06 o 19:48
a może myślisz o komunizmie, a przezywasz go demokracją ze względu na poprawność.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
miarka, 2021.01.06 o 20:07
Nie. Chyba całkiem niedawno Ci o czymś takim pisałem.
- W prawdziwej demokracji decyzje są podejmowane oddolnie, władze wykonawcze wybierane też oddolnie, a w komuniźmie odwrotnie - wszystko jest odgórnie, i to jeszcze z sianiem fałszywego mitu iż "nadbudowa służy bazie" (fałszywego, bo najpierw i bardziej służy sobie).
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
Jarosław Ruszkiewicz, 2021.01.06 o 17:36
//trzeba mieć więcej dowcipu od gagatka.//

To zapisz się tam i sam zobacz. Przecież słyniesz z niebywałego dowcipu :))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
Zawisza Niebieski, 2021.01.09 o 03:11
Nie masz racji, trolle to istoty pozbawione wszelkich wartości typu honor, prawda uczciwość. One zarzucą cię pomówieniami, nie mając żadnych hamulców moralnych. Trudno się tłumaczyć z tego, że nie jest się koniem.
Zaś niepoprawni.pl to dziś kloaka internetu, gdzie można wejść tylko po to, by drugiemu naubliżać. Mało ciekawa to zabawa. Takich Humpty, Husky, kontrik/zawiedzony/rozum w serwisie i innych należy potraktować jak bluzgającego pijaczka, zresztą właśnie to robią. Obejść szerokim łukiem traktując jak powietrze.
Znaczenie portalu niepoprawni.pl w internecie odpowiada średniego poziomu blogowi prywatnemu, wskazuje na to pozycja około 8000 wśród portali polskich i polskojęzycznych.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
miarka, 2021.01.06 o 17:16
O, po ostatniej ocenie widzę, że i tu mają swojego :-(
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
Anna PK., 2021.01.06 o 17:26
Gdzieś tam padło pytanie, dlaczego Polacy są tak bardzo skłóceni. Odpowiedź jest prosta: dzielą się na mądrych i głupich. W tym jest zgoda, problem zaczyna się w momencie kto jest mądrym, a kto jest tym głupim, pod tym względem zdania są absolutnie przeciwne sobie.

I tu jest właśnie problem. A powodem jest polska nietolerancja. Nietolerancja jest powodem skłócenia Polaków nie tylko między sobą, ale też ze wszystkim w koło. Wiem co mówię, bo pochodzę z mniejszości narodowej. Jak jesteś w mniejszości, to nie masz żadnych szans.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
interesariusz, 2021.01.06 o 17:37
czyli za siedmioma górami jest tak samo.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
Jarosław Ruszkiewicz, 2021.01.06 o 17:37
Zrozumiałem co napisałaś tylko nie wiem co to ma wspólnego z notką?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
Anna PK., 2021.01.06 o 17:45
Przeczytałam co piszą "niepoprawni". Generalnie tam są opinie o ludziach, nie pisze się o problemach, tylko obgaduje się bliźnich.
Ja też spotkałam się z tym, że ludzie, którzy mnie nie znają i nie widzieli mnie na oczy, potrafią napisać elaborat o tym, kim ja jestem.
Czy możesz mi wytłumaczyć, dlaczego największym problemem w polskich dyskusjach nie są trudności polityczno-gospodarcze ale drugi Polak?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
interesariusz, 2021.01.06 o 17:57
to jest bardzo proste, aby wypowiedzieć się merytorycznie, trzeba zrozumieć w czym rzecz i trochę pomyśleć, bluzgi wychodzą same ze śliną.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
Jarosław Ruszkiewicz, 2021.01.06 o 18:20
Tak szybko przeczytałaś? Gratuluję :)
Ja staram się się pisać o problemach, nie o ludziach.

Nie wiem czy zauważyłaś ale w notce nie odniosłem się personalnie do żadnego trolla, mimo że znam ich doskonale. Uważam jednak, że szkoda czasu bo to tylko nic nie znaczący plankton. To takie strony są szkodliwe bo propagują opinie i zachowania szkodliwe dla Polski. Czasy jedynej "słusznej_ partii już przerabialiśmy.
Nie dalej jak wczoraj ukazała się tam notka usiłująca wybielać OUN-UPA. Przewrotnie napisana ale w przekazie bardzo jasna. I co robi admin? Nic!
Osobiście bym wziął takiego za wszarz i won. Zresztą gostek, który to napisał ma jeszcze ślad mojego buta na doopie :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
Anna PK., 2021.01.06 o 18:28
;))) Wszystkiego nie czytałam, tylko to co piszą o znajomych. Wszystkiego nie da się przeczytać, bo mocno zaplute.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
Jarosław Ruszkiewicz, 2021.01.06 o 18:30
O właśnie! "Zaplute".
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
Jarosław Ruszkiewicz, 2021.01.06 o 18:41
Tu masz próbkę, jeszcze ciepłą, co można tam wypisywać.

+niepoprawni.pl

Autora tego komentarza wykopałem kiedyś "własnonożnie" z NEonu. A tam jest cenionym komentatorem.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
Anna PK., 2021.01.06 o 18:47
Jakiś bełkot propagandowy, pod założoną tezę.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
Jarosław Ruszkiewicz, 2021.01.06 o 18:56
Są różne rodzaje propagandy. Ta należy do tych najgorszych.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
miarka, 2021.01.06 o 17:46
"... powodem jest polska nietolerancja. Nietolerancja jest powodem skłócenia Polaków nie tylko między sobą, ale też ze wszystkim w koło. Wiem co mówię, bo pochodzę z mniejszości narodowej. Jak jesteś w mniejszości, to nie masz żadnych szans".

A u Pani wszyscy w domu?
Polaków Pani chce uczyć tolerancji? Czytała coś Pani o historii Polski? A znajomość polskiego zobowiązuje do tego.

Toż Pani tu napisała tyle że należy zabić wszystkich, to będzie pokój. A już przynajmniej to spacyfikować jak Dżingiz Chan - zabić wszystkich co są wyżsi jak oś jego rydwanu, a mniejszych wychować po swojemu.

Przecież to właśnie demoralizacja nam narzucana tym dżingisowskim "poprawnopolitycznym" wychowaniem jest rozpuszczaniem aspołecznym.
- To ona tu jest źródłem źle pojętej tolerancji z idiotyzmem "prawa do tolerancji", czy tolerancji jako wartości.
A to najpoważniejsza sprawa, bo i zbrodnicza.

Tolerancja nie może być ani darem, ani prawem, bo ona jest tylko udzielana w ramach łaski.
Mało tego - ona musi być przez nas-łaskawców wciąż kontrolowana co do jej postępów na drodze do celu tej łaski.

Pani tu sieje zamęt moralny i destrukcję
Pani tu odwraca znaczenie i cel tolerancji a to już satanizm. Pani jest po drodze z satanistą Berkelejem z Neonu.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
Anna PK., 2021.01.06 o 17:54
//Pani tu sieje zamęt moralny i destrukcję
Pani tu odwraca znaczenie i cel tolerancji a to już satanizm. Pani jest po drodze z satanistą Berkelejem z Neonu.//

Dziękuję za wyrozumiałość w potraktowaniu mojej opinii, oraz dostarczenie przykładu polskiej nietolerancji. A charakterystyka mojej osoby przerosła moje wyobrażenia. ;) Pozdrawiam i życzę zdrowia...psychicznego.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
miarka, 2021.01.06 o 19:04
"Dziękuję za wyrozumiałość w potraktowaniu mojej opinii, oraz dostarczenie przykładu polskiej nietolerancji"

Co Panią dzisiaj tak pogięło, a może i spokraczyło?

Obrona konieczna przed satanizmem, odczłowieczeniem i demoralizacją z jednej strony a jej zaniechanie ze strony drugiej miałaby być kwestią tolerancji, czy przebaczenia lub nie udzielenia tych łask?
A gdzie wspólny cel?
Przecież tutaj nawet nie wolno mieć zawahania, bo tu nie ma możliwości dokonywania handli lub kompromisów. To są sprawy moralne albo jeszcze ważniejsze.
Tu już jest ich agresja, najwyższe dla nas zagrożenie z ich strony - pozwolić im na to czego chcą to już po nas.
To dlatego to musi mieć rangę obrony koniecznej.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
Anna PK., 2021.01.06 o 19:10
//Co Panią dzisiaj tak pogięło, a może i spokraczyło?//

Ja jestem taka pogięta i spokraczona od dawna. Zupełnie nie rozumiem o czym Pan tak zawzięcie pisze. Niby chodzi o moralność ale zawołania są niemoralne. Lepiej zakończmy tę dyskusję, proszę głosić swoją wiarę do swoich wyznawców. Ja do nich nie należę.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
miarka, 2021.01.06 o 19:21
"Niby chodzi o moralność ale zawołania są niemoralne".

Bo co, bo obrona konieczna a wiec przed niemoralnymi czy nawet gorszymi bestiami może być uznana za niemoralną?

Pani czyta to co pisze?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
Anna PK., 2021.01.06 o 19:30
Proszę się ode mnie odpieprzyć!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
miarka, 2021.01.06 o 19:58
Pani jest bezczelna. Pani mówi o tolerancji, ale nie chce tolerancji tylko jakiegoś "prawa do aspołeczności i demoralizacji".

Tolerancja musi mieć zgodny cel. Droga dojścia do niego jest zwłaszcza merytoryczna dyskusja, a Pani na nią nie stać bo nie chce rezygnować ze swojego zaprogramowania, czy swoich urojeń, albo i gorzej - nie ma do niej dobrej woli.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
czapkę z głowy zdejmę przed tym 
interesariusz, 2021.01.06 o 18:10
który mi wyjaśni, w jaki sposób Czyngis Chan opanował pół świata, i jeszcze utrzymał w ryzach wszystkie podbite narody. Jaki to procent imperium stanowili Mongołowie, wszyscy do kupy razem wzięci?

Dla mojego rozumku jest to niepojęte.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: czapkę z głowy zdejmę przed tym 
Anna PK., 2021.01.06 o 18:21
Kluczem była organizacja. Kiedyś gdzieś czytałam o tym, ale nie pamiętam gdzie.
Była jasna wszystkim struktura władzy, podział obowiązków i zależności, a przy tym... absolutny brak podziału na plemiona, nacje, itp. wszyscy równi i wszyscy mający te same szanse. Przy tym Czingis Chan nie był jeden, to była dynastia.

Chyba nie było niewolników, co było nowością w tym czasie. Problem pojawił się kiedy do ordy włączyli się Tatarzy z muzułmańskimi wierzeniami. To właściwie rozłożyło Złotą Ordę.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: czapkę z głowy zdejmę przed tym 
interesariusz, 2021.01.07 o 08:56
Problemem był podział imperium.

Ale jakim cudem mogło się wcześniej utrzymać. Jakim sposobem dawało się utrzymywać posłuszeństwo?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: czapkę z głowy zdejmę przed tym 
miarka, 2021.01.06 o 19:47
Odpowiem Ci. Robił to, co Amerykanie ćwiczyli w Wietnamie.
Oni prowadzili wojnę PRZEZ WYNISZCZENIE. to że robili bombardowania, wypalania i trucia, w tym chemtrailsami z powietrza to jeszcze mało. Wysłali jeszcze malutkie oddziały w dżunglę z rozkazem ZABIJAĆ ILU SIĘ DA.
Przecież oni tam wojny nie przegrali, tylko się wycofali. To co mieli do przećwiczenia, przećwiczyli.

Wychodzi na to że oni to robili doświadczalnie pod właśnie realizowane plany globalistów.

Nad przypadkiem Dżingiz Chana warto się więc zastanawiać, bo WOJNA PRZEZ WYNISZCZENIE to jego wynalazek.
To nie organizacja jak pisze Anna PK. To żelazna dyscyplina pod groźbą ... Wyniszczenia, FIZYCZNEJ EKSTERMINACJI ZA UCHYBIENIE.

Klucz jest w jego historii. Mianowicie zabił brata. - Zabił za to że podjadał poza wyznaczonymi na czas surowej zimy racjami żywności, narażając byt rodziny.
Od tej pory wyrósł na wodza, bo nikt nie wątpił, że i jego może czekać to samo.
Może i nie zawsze by tego chciał, ale mit musiał być podtrzymywany. Stąd i za każdym jego przejściem lała się krew, ale i posłuch był.

Organizacja też, ale to dopiero skutek.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: czapkę z głowy zdejmę przed tym 
interesariusz, 2021.01.07 o 08:54
? I Ty w tę koncepcję wierzysz?

Mongołów była garstka w porównaniu do ludności imperium. Niech np. tacy Polacy spróbują opanować dwa kontynenty wojną "na wyniszczenie", i utrzymać Hindusów i Chińczyków w ryzach.

Nie możesz porównywać Wietnamu, bowiem pomiędzy walczącymi stronami była przepaść technologiczna, no i Amerykanie zbyt wolno zabijali, aby wygrać tę wojnę "na wyniszczenie". Podobnie jak Niemcy podczas 2WŚ.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: czapkę z głowy zdejmę przed tym 
miarka, 2021.01.07 o 11:11
"Niech np. tacy Polacy spróbują opanować dwa kontynenty wojną "na wyniszczenie", i utrzymać Hindusów i Chińczyków w ryzach".

Polacy nigdy nie będą takimi zdziczałymi zbrodniarzami jak azjaci. Tam reguła było, że podbicijesli nie padli w boju mieli wybór być zabitymi albo jako wykastrowani mogli zachować życie i nawet dojść do wysokich funkcji w aparacie państwowym zwycięzców.
Tam każdy funkcyjny, każda władza był zupełnie poza osądami moralnymi nie tylko w działaniach publicznym, ale i prywatnym.
Odpowiednikiem tego jest to co dziś nazywa się syndromem sztokholmskim - zgwałcony, złamany przemocą dołącza do tych co gwałcą żeby wraz z nimi gwałcić innych.
Kluczem jest bezkarność. - Najeźdźca - pacyfikator pozostawał bezkarny.

Powtarzam: zabić wszystkich, albo pokój, a nawet funkcje i zaszczyty dla tych co dołączą. O gorliwości neofitów słyszałeś? O pedale - prezydencie miasta słyszałeś? O kablowaniu dzieci na rodziców słyszałeś?


"Nie możesz porównywać Wietnamu, bowiem pomiędzy walczącymi stronami była przepaść technologiczna, no i Amerykanie zbyt wolno zabijali, aby wygrać tę wojnę "na wyniszczenie". Podobnie jak Niemcy podczas 2WŚ"

Bombardowania itp - to właśnie okazało się mało skuteczne. Natomiast wyszkolona na zbrodniarzy partyzantka USA po stronie Południowego Wietnamu z rozkazem żeby zabijać podejrzanych o sympatie do "północnych", a przy tym mieć wsparcie "z góry" żeby liczyć na bezkarność, to już robi sytuację analogiczną do wojny prowadzonej za czasów Dżingiz Chana.

Również dzisiaj - globalistyczne bestie chcące i mogące produkować i rozprzestrzeniać choroby żeby mieć pretekst aby wszystkich szczepić też mają takie "wsparcie z góry", a nawet zdradzieckiej administracji ich państw i dlatego wciąż są bezkarne.
Łatwo sobie wyobrazić co by było gdyby wygrały.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: czapkę z głowy zdejmę przed tym 
interesariusz, 2021.01.08 o 11:42
być może pierwsze zdanie jest prawdziwe, mamy inną genetykę i inne podejście do tortur, ale np. tacy Ukraińcy, już nie.

Reszta to już tylko taka naciągana teoryjka o miłości do zabójcy własnego ojca, który zapomina o zapiekłej nienawiści do najeźdźcy, o buncie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: czapkę z głowy zdejmę przed tym 
miarka, 2021.01.08 o 11:56
Oczywiście - to dziedzina psychiatrii i psychologii. To jeszcze nie są nauki ścisłe. Tu wszystko zależy od wiary tych co w tym uczestniczą oraz praktyki trzymania się zasad i wiedzy.
Tutaj tylko "po owocach poznajemy".

Sam nie masz lepszego wytłumaczenia to nie wybrzydzaj :-).

Tylko jak będziesz czapkę ściągał to uważaj żeby maski nie ściągnąć, bo nie wiadomo co tam pod nią wyhodowałeś. :-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: czapkę z głowy zdejmę przed tym 
Jarosław Ruszkiewicz, 2021.01.08 o 12:36
//bo nie wiadomo co tam pod nią wyhodowałeś. :-)//

To może być nowa broń biologiczna o mocy 10x większej niż noviczok :)
Smerfus Marudus Peste :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
Zawisza Niebieski, 2021.01.06 o 17:47
Portale w polskiej blogosferze dzielą się na "portale polskie", dopuszczające różne poglądy Polaków zarówno z prawej jak i lewej strony, nie odnoszę tego do polityków bo to jeden nurt w pędzie do koryta, a do poglądów ludzi, oraz portale partyjne, historycznym przykładem była Trybuna Ludu, dziś portale popierające jedynego wyraziciela woli narodu (... co wszystko kupi), czyli PiS.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
interesariusz, 2021.01.06 o 18:11
z takim poglądem polemizować się nie da, bez inwektyw.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
Jarosław Ruszkiewicz, 2021.01.06 o 18:29
No:)
Ty jako Pisior czułbyś się tam świetnie :))

Może spróbuj? Tam też propagują kagańce Hehehe
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
interesariusz, 2021.01.06 o 19:41
Jak ja pisior, to Ty kto?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
Jarosław Ruszkiewicz, 2021.01.06 o 19:58
Anty-pisior :)
Konkretniej anty-magdalenkowiec.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
Anna PK., 2021.01.06 o 20:16
Jarek! Weź nałóż namordnik "miarce" bo ciągle mnie podgryza. Zrób ten wyjątek z namordnikiem, mimo Twojej znanej awersji, w imię pokoju społecznego.

Ja nie wiem co mam zrobić aby się on odczepił ode mnie. Z góry dziękuję.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
Jarosław Ruszkiewicz, 2021.01.06 o 23:35
On tak z sympatii...

Miarko, namordnik włóż!
Nie podgryzaj mi tu Pani Ani!
Zaproś ją lepiej na kawę :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
Anna PK., 2021.01.06 o 23:59
On zaczyna być niebezpieczny. My way or the highway!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
Jarosław Ruszkiewicz, 2021.01.07 o 00:10
To młodziutki chłopak i dopiero się uczy postępować z kobietami :)

(Prawda miarko?)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
miarka, 2021.01.07 o 11:45
"To młodziutki chłopak i dopiero się uczy postępować z kobietami :)
(Prawda miarko?)"

Nie zwalaj winy na mnie. - Ani ja tu nie widzę problemu męsko-damskiego, ani pani Ania też.

Problemem też nie jest atak na nią, a krytyka jej "dziecka", jej dzieła które nam tutaj z tronu swojej pychy wspartej przekonaniem, że jak jest poprawnopolityczne to i dobre, prezentuje.

Z nią jest dokładnie tak jak z panem Wojtasem.
On nie ma litości nad tymi co się ośmielą dyskutować merytorycznie o jego dziecku - Cywilizacji Polskiej i ich banuje.

Wspólnym mianownikiem są i ich niebotyczna pycha, i emocje doprowadzone do stanu nademocjonalizmu z nadopiekuńczym traktowaniem ich "dziecka", a więc już skupione na sobie, na tym żeby szukać tylko wsparcia niezależnie od tego co to "dziecko" prezentuje i wywija. wsparcia.

Wiem, że pana Wojtasa dotąd broniłeś, więc i widzę że skłaniasz się i do obrony pani Ani. Nie widzisz jednak że ich trzeba najpierw bronic przed sobą samymi.
Jako Niepoprawnemu i Niepodległemu zalecam więcej czujności.

Przede wszystkim czujności w rozróżnianiu idei i ideologii. Bo oni przeszli już na ciemną stronę ideologii.

Ideologie to straszne paskudztwo. - Zresztą wszystkie są pochodnymi od ideologii satanizmu, wszystkie są zwodniczymi manipulacjami realizującymi inne cele jak deklarowane, inne jak by wynikały z idei pod które się podszywają.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
Jarosław Ruszkiewicz, 2021.01.07 o 12:24
Chciałem jedynie trochę rozładować napięcie. Przecież wiem, że na kobietach zęby zjadłeś :)

Co do Wojtasa to masz całkowitą rację. Kiedyś wspierałem jego działania ale jak odkryłem, że jest krypto PiSiorem to mnie zbanował :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl 
miarka, 2021.01.07 o 16:56
Na to wychodzi że PiS to też jego dziecko. :-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: niepoprawni.pl + Anna PK 
miarka, 2021.01.07 o 00:08
"On tak z sympatii..."

Lubię kobitki, przecież jestem 100% hetero...

"Miarko, namordnik włóż!"

A po co? A bo to ona da się ugryźć?

"Nie podgryzaj mi tu Pani Ani!"

E tam, to tylko nogi od jej tronu.

"Zaproś ją lepiej na kawę :)"

- Może się najpierw bliżej poznamy...?:-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
niepoprawny 
interesariusz, 2021.01.07 o 09:01
Chyba nigdy dziewczynek nie podglądałeś, skoro nie wiesz, co to jest anty-pisior.

No i każdy roztropek wie, że anty-magdalenkowiec nie może być anty-pisowcem, bowiem to ostatnie oznacza ograniczenie się do zwalczania PiSu.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
login:
hasło:
 
załóż konto, załóż bloga!
Więcej funkcji, w tym ocenianie i komentowanie artykułów.
odzyskaj hasło
najnowsze komentarze
Re: Fajnie, że żandarm zdycha, ale....
Jasiek → Jarosław Ruszkiewicz
Re: Strefa B istnieje, więc jest nadzieja, obiecuję!
miarka → trybeus
Re: Fajnie, że żandarm zdycha, ale....
Jarosław Ruszkiewicz → Jasiek
Fajnie, że żandarm zdycha, ale....
Jasiek → Jarosław Ruszkiewicz
Re: Strefa B istnieje, więc jest nadzieja, obiecuję!
Jarosław Ruszkiewicz → trybeus
Re: Strefa B istnieje, więc jest nadzieja, obiecuję!
trybeus → Jarosław Ruszkiewicz
Re: Strefa B istnieje, więc jest nadzieja, obiecuję!
Jarosław Ruszkiewicz → Anna PK.
Re: Strefa B istnieje, więc jest nadzieja, obiecuję!
Anna PK. → Jarosław Ruszkiewicz
Re: Czym są teorie spiskowe?
Jarosław Ruszkiewicz → Anna PK.
Re: Czym są teorie spiskowe?
Anna PK. → Jarosław Ruszkiewicz
Re: Czym są teorie spiskowe?
Anna PK. → Jarosław Ruszkiewicz
Re: Czym są teorie spiskowe?
Wican → Jarosław Ruszkiewicz
Re: Czym są teorie spiskowe?
Wican → Jarosław Ruszkiewicz
Re: Czym są teorie spiskowe?
Wican → Jarosław Ruszkiewicz
więcej…